tirsdag den 1. november 2016

Glæder mig allerede til weekend

Vi har kun tirsdag i dag, og jeg glæder mig allerede til det er weekend... har en alt for travl uge i vente...

I går var Bent og jeg i Kolding, fordi vi skulle i Petworld, og så tog vi lige forbi mine forældre. I dag har Bent og jeg været i Tyskland med min mor og min bror, og vi var først hjemme her ved 19:30 tiden.

I morgen skal jeg for første gang til smertehåndtering, og så skal jeg lige ordne noget for min far bagefter.

Torsdag skal jeg til samtale med en af fysioterapeuterne på sundhedscenteret for at få nogle øvelser, og så bliver jeg afsluttet helt der.

Torsdag aften kommer mine forældre herud, fordi der er lysfest her i byen, så der skal vi alle ned og kigge. De skal så sove herude til fredag, hvor jeg skal med min mor i Ikea.

Så der bliver nok at se til. Kan allerede nu grue lidt for, hvordan jeg kommer igennem ugen.. men må bare tage én dag ad gangen :) Andet er det jo ikke at gøre :) Aftenerne er i hvert fald helliget min mand, vores vovser og min sofa..

2 kommentarer:

  1. Sikke en passe ting du skal, håber du får en god uge alligevel og finder tid til lidt afslapning ind imellem..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Der har ikke været meget tid til afslapning indtil videre... men í dag er vi hundepassere, så i aften og i morgen skal der slappes 100% af :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...