onsdag den 29. oktober 2014

Endelig fri for hovedpine...

Vågnede i morges med den vildeste hovedpine... det sad lige over højre øje, og efter en times tid måtte jeg overgive mig og gå i seng igen... Sov så indtil klokken var næsten 13:15... ganske vist stadig med hovedpine, men efter 4 panodil er jeg nu næsten hovedpinefri...

Har tyvstartet lidt på juleoppyntningen i dag... ja ja, jeg VED godt det er tidligt... men har altså hængt en lyskæde op ude på udhænget ude ved terrassen... vi har to lamper hængende derude, men den ene hænger lige ved soveværelsesvinduet, så når de er tændt om aftenen, kan det godt være lidt svært at falde i søvn indimellem... så nu tyvstartede jeg lidt med juletingene :) og der er jo altså også kun små 3 ugers tid til mange andre begynder at pynte, så jeg mente altså ikke der skete noget :)

I går var der Jeff Dunham i fjernsynet... og jeg elsker simpelthen hans shows... så det måtte vi jo lige se, da vi havde været ude og gå med Bimmer og Shang... Og bagefter satte vi Ørkenens Sønner på... Jeg elsker simpelthen at se Mick Øgendahl, Ørkenens Sønner, Uffe Holm, Jeff Dunham osv. Faldt så godt nok i søvn på sofaen, men sådan er det jo bare..

Er en af de mange, som lider af vinterdepressioner, så jeg er sindssyg træt nærmest døgnet rundt.. og det er uanset om jeg sover 4 eller 12 timer... Lidt belastende, men har lært at leve med det...

I aften står den bare på hygge og afslapning... menuen er Cheese-barbeque pølser og Pomfritter, så det er dejlig nemt :)

1 kommentar:

  1. Jeg er også tosset med jeff dunham.. Han er alt for sjov.. :D
    Nåede desværre ikke at se hans show.

    Håber virkelig du kommer igennem vinteren.. har du prøvet sådan en lys terapi lampe??
    Det skulle virkelig være godt :D

    Krammer

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...