mandag den 6. oktober 2014

En rigtig efterårsdag...

Da jeg vågnede i dag skinnede solen, så jeg tænkte at det jo var en glimrende mandag morgen at vågne op til.. Jeg gik så i gang med at male fordøren sidste gang, men var næsten kun lige kommet i gang, og så blev det overskyet og begyndte at blæse... men jeg var jo nødt til at gøre mit arbejde færdigt, da man jo ellers ville kunne se et meget grimt resultat.. Som sagt, så gjort... Så nu sidder jeg inde i sofaen med et tæppe over mig, og nyder en kop varm kaffe... Mine tæer er som is efter at have malet, så jeg skal bare have varmen, og det kan kun gå for langsomt.

Jeg går og venter på pakker de her dage... Venter på Bents julegave, noget til en julegave til mine forældre, samt en julegave til min lillebror... Håber de alle kan bruge det, men det tror jeg nu ikke der er noget i vejen for at de kan :)

Er allerede begyndt at glæde mig som en gal til jul, og fik i torsdags lige klaret et par julegaver mere, så de ligger fint ovenpå og venter på at blive pakket ind :)

Vi er nu stort set færdige med huset udvendigt... vi mangler lige 2 døre, men vi ved ikke om de bliver skiftet ud, så dem gider vi ikke gøre noget ved i år... Så nu kan vi bare nyde vores arbejde, og nyde al den ros vi får for at have gjort det.. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så er der en enorm selvtilfredsstillelse ved at kigge på vores arbejde og få så meget ros for det :)

Nu skal vi bare have overstået Bents fødselsdag - han har fødselsdag på torsdag, og vi skal så have hele familien herud lørdag d. 18, så det skal nok blive hyggeligt :) Og derefter skal der laves julekort, så jeg er helt færdig og kan få dem skrevet :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...