tirsdag den 7. oktober 2014

Ser frem til en dag på sofaen

Vågnede kl. 8 efter små 5,5 timers søvn, og har så ondt i halsen i dag at jeg knap nok kan synke, så eftersom vejret ikke tillader ret meget i dag, har jeg besluttet mig for at dagen skal tilbringes på sofaen med et tæppe... og så skal jeg nok også have kigget lidt på julekortene... Må jo nok hellere komme videre, ved jo jeg skal skrive en del, så der er nok at gå i gang med :)

Synes nu også godt selv jeg kan tillade mig at tage en slapper i dag... fik malet fordør i går, så nu er der ikke rigtig mere vi kan lave udenfor ved huset... altså, der er lige de to andre døre, men det er ved at være for koldt til at male i hvis det skal nå at tørre ordentligt inden der evt kommer frost.

Herinde mangler vi at få gæsteværelset og gangen ovenpå færdige, og så har vi lige et par enkelte lofter der mangler en gang maling, men det er da også det :) og så har vi et færdigt hus...

Jeg må nok indrømme, at det har været skønt at få tankerne væk fra alt det bøvl med Jessica... Det har virkelig været en prøvelse at komme igennem det indtil videre, og vi ved at der forude venter en retssag, og vi agter at køre den hele vejen... Der er nogen, som mener vi er for hårde ved at køre den så langt, men der ligger mere bag end folk lige ved, så vi gør det for at Jessica kan få alt den nødvendige hjælp - og den har vi ingen mulighed for selv at yde, og det har hendes mor så sandelig heller ikke. Så hun vil have bedst af at komme under professionel behandling.

Det er hårdt at se den mand jeg elsker, bliver psykisk kørt ned af sit eget barn... Han vil altid erkende, hvordan han har det, og jeg prøver virkelig at støtte ham og hjælpe ham så godt som jeg overhovedet kan... men det er bare svært... Føler virkelig hun har taget røven så godt og grundigt på os, som man overhovedet kunne forestille sig... Og jeg håber bare så meget hele den lortesag snart kan blive afsluttet, så vi kan prøve at få et normalt liv igen... Uden at hverdagene skal gå med at snakke advokat, retssag, love osv.

Nå, tror jeg vil snuppe mig en kop varm kakao og putte mig under tæppet :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...