torsdag den 2. oktober 2014

Blogchallenge 2. oktober


Noget jeg finder interessant:

Puha, den var værre... der er mange ting, som jeg finder interessante... Vil nævne et par stykker af dem her:


  • Jeg finder det interessant at lave mad og bage...
  • Jeg finder det interessant at bruge stort set hele min søndag på sport i fjernsynet (jeg ved mange af jer vil finde mig tosset af netop den grund, men det kan få mig til at slappe 100% af i kroppen).
  • Min ene onkel går meget ind for slægtsforskning, og jeg synes det er enormt interessant at sidde og læse om mine forfædre - hvem var de og hvor stammede de fra. Jeg ved jo godt, hvor mine nærmeste forfædre (mine forældre og bedsteforældre) var fra, men når man så kommer længere ud på stamtræet, så begynder det at blive rigtig spændende.
  • Jeg synes det er interessant at arbejde med mig selv, så jeg rykker mig rent psykisk. Min psyke har måtte lide nogle knæk, og det er en stor del af mit liv at prøve at rette op på den igen - selv om det ikke altid er helt nemt :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...