mandag den 20. oktober 2014

7 år

I dag er det 7 år siden jeg tog til chatfest med en flok skøre og skønne mennesker fra Kom og Vind. Som bekendt, var det jo til selvsamme chatfest, jeg mødte Bent første gang :) Så Bent og mig har altså kendt hinanden 7 år i dag :)

Vi begyndte dog først at komme sammen i december 2007, så det er snart 7 år siden :)

Bent synes dog at jeg skulle forkæles lidt i dag, så mens jeg sad ovenpå og lavede julekort, gik han over og købte en gave til mig:

Fik disse to rigtig søde rensdyr, og selv om det ikke er jul endnu, så er de altså stillet frem i stuen :)

Fik også disse 2 blomster... har gået og kigget på dem igennem noget tid, og nu syntes Bent så at jeg skulle have dem :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...