lørdag den 4. oktober 2014

BlogChallenge 4. oktober


Mine 3 yndlingsblogs:

1: Jeg har igennem rigtig mange år efterhånden (mere end 10) fulgt GiZmo's blog. Jeg elsker den ærlighed der er hele vejen igennem når det kommer til GiZmo. Hun er en af mine veninder, som jeg mødte for vel omkring 20 år siden, og jeg elsker at følge med i hendes liv fra sidelinien. Det var faktisk GiZmo, som i sin tid opfordrede mig til at begynde at blogge...

Gizmo's blog er en mode- og livsstilsblog, og den er helt sikkert et besøg værd, hvis du ikke allerede kender den :)




2: Min 2. yndlingsblog er Jeanette's. Jeg mødte Jeanette til et bloggertræf for lidt over 1 år siden. Og hendes blog har siden da været en af dem, jeg tjekker hver dag. Hun blogger om alt mellem himmel og jord, og mange af hendes indlæg er hudløst ærlige og kommer direkte fra hjertet.




3: Min 3. yndlingsblog i denne omgang må være Belinda's. Belinda har via sin blog involveret læseren dybt i sit liv, og i sine tanker. Under en af de sværeste perioder i Belinda's liv, formåede hun at fange mig virkelig meget med sine indlæg, og sine Vlogs. Udover sin personlige blog, har hun også et par blogs med sine dyr,


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...