onsdag den 15. oktober 2014

10 ting jeg glæder mig til


Som overskriften siger, så vil jeg fortælle 10 ting jeg glæder mig til:

  1. Jeg glæder mig til at vi skal holde familiefødselsdag for Bent på lørdag. 
  2. Jeg glæder mig til at se, hvad Bent har bestilt til mig i julegave (jeg er kun meget lidt nysgerrig).
  3. Jeg glæder mig til, at vi skal holde både juleaften og nytårsaften her hos os i år. 
  4. Jeg glæder mig til, at mine forældre skal have deres julegaver i år. Nogle af de gaver, de får i år er nogle meget personlige gaver.
  5. Jeg glæder mig til, at sagen mod Jessica og hendes mor er afsluttet i retten. 
  6. Jeg glæder mig til, at jeg finder ind i en mere stabil soverytme igen. 
  7. Jeg glæder mig til 1. december
  8. Jeg glæder mig til at nyde haven igen næste år. 
  9. Jeg glæder mig til at skulle gøre hele hytten juleklar. 
  10. Jeg glæder mig til at få min hjemmelavede tunmousse på lørdag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...