fredag den 24. oktober 2014

Fredag igen

Endnu en uge er ved at være omme...

Det er fredag igen, og en weekend med masser af sport, dans og "Knæk Cancer" er på programmet... og det passer jo fint at der er masser af godt TV, når vejret er gråt og trist.. og samtidig bøvler jeg med kraftige rygsmerter, så det er jo bare træls.

I går brugte jeg det meste af dagen på at lave julekort, så nu er der indtil videre lavet 62 julekort, som bare venter på at blive skrevet... skal både skrive mine egne plus mine forældres, så der bliver nok at gå i gang med :) men det plejer jeg nu også at gøre, så jeg er jo vant til det :)

Lægger billeder af mine julekort ind i galleriet i løbet af weekenden, ved ikke lige helt hvornår, men det skal nok blive gjort :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...