fredag den 17. oktober 2014

Nogle af de hurtige

Efter at Jeanette tidligere lavede "Et par af de hurtige" indlæg, vil jeg gøre hende kunsten efter... Så her kommer også lige et af "De hurtige" indlæg fra mig :)

  1. Vi skal holde familiefødselsdag i morgen. 
  2. Har fået hele huset rengjort de sidste par dage.
  3. Jeg er kommet godt i gang med at lave julekort. 
  4. Vi skal have kålpølser, grønlangkål og brune kartofler til aften i dag. 
  5. Der kommer Vild med Dans i aften. 
  6. Har fået pakket alle de julegaver ind, som vi allerede har fået købt. 
  7. Jeg glæder mig til at skulle have tunmousse i morgen.
  8. Vi har fået gået nogle gode lange ture med vovserne  de sidste par aftener. 
  9. Mit hold (New York Islanders) spiller forrygende i NHL (den amerikanske ishockeyliga).
  10. Har bagt brunkager i dag. 
  11. Jeg er i grunden godt tilfreds med tilværelsen for tiden. 
  12. Sidder og kigger på (og har lyst til at spise) en pakke Orangegrene, som skal gemmes til i morgen.
  13. Det skrider fremad med min julekalender. 

3 kommentarer:

  1. Elsker indlæg med de hurtige..<3
    Jeg kan bedst li din nr 11.. du fortjener at ha det lidt godt igen smukke..

    Kram <3
    Håber i får en skøn weekend. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde :)

      Føler der er flere og flere ting at være glad og taknemmelig for for tiden. Tilgiver aldrig Jessica og de ting hun har gjort og fortsætter med at gøre. Men hun er og bliver aldrig mit blod, så hun skal ikke få mig ned med nakken. Det er hun simpelthen ikke værd. :)

      Jeg skal sørge for Bent og mig har det godt, og så må "problemerne" skubbes lidt til siden.

      Håber også I får en rigtig god dag i morgen <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...