mandag den 27. oktober 2014

Vintertid

Natten til i går, gik vi jo som bekendt officielt ind i vintertiden... uret skulle sættes en time tilbage, og det bliver tidligere mørkt om aftenen... med andre ord... det er ikke super fedt når man har tendens til at få vinterdepressioner...

Men men men, der er nu også meget hyggeligt ved denne årstid... det er så hyggeligt at sidde og hygge med en masse levende lys om aftenen..

Og så er der jo heller ikke længe til det er december... Glæder mig til at komme i gang med at pynte op, men det er nu lige tidligt nok endnu... Vi skulle gerne lige i hvertfald 3 uger længere hen inden jeg begynder med noget som helst julepynt herhjemme... eller har jo allerede mine 2 elge/rensdyr, som jeg fik af Bent for en uge siden :) de står altså allerede i stuen :)

Fik forleden skrevet mit julegæsteindlæg til GiZmo, så nu venter jeg bare på det bliver december så jeg kan se det samt alle de andre julegæsteindlæg, hun offentliggør på sin blog :)

Tror jeg vil lægge mig lidt.. ryggen driller stadig, så kan ikke holde til at sidde op for lang tid af gangen... og det der med at ringe til lægen, ja det er jeg altså ikke for god til :)

Håber I har en rigtig god aften derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...