torsdag den 16. oktober 2014

Endelig afslapning

Har lige smidt mig på sofaen og nu står den på 100% afslapning...

Har haft en ret så hektisk dag, hvor der er blevet udrettet en helveds masse :) Vi har fået tørret støv af i hele huset, der er vasket gulve, badeværelset er gjort rent, der er vasket tøj, fik handlet fødselsdagsgave til min faster, vi var til fødselsdagsspisning ved min faster og hundene har været ude og gå en god lang tur her til aften, da vi kom hjem... Så jeg er TRÆT nu :)

Vågnede kl. 8 i morges og kunne selvfølgelig ikke sove mere, så jeg stod op og smed mig på sofaen og så nogle serier :)

Da jeg så ikke gad se mere gik jeg i gang med at skære lidt til julekort, og et par kravlenisser blev det da også til. Og kom så i gang med at tørre støv af inden Bent kom op (han bøvler meget med søvnen endnu, så han får lov til at sove lidt længere).... Og så gik det ellers bare derudaf resten af dagen...

Så nu skal den ikke stå på noget som helst andet end afslapning resten af aftenen... Imorgen og lørdag venter nogle travle dage... i morgen skal vi gøre en masse klar til Bents fødselsdag på lørdag... vi skal have ordnet noget af maden klar, samt have støvsuget, slået græs og have dækket bord.. Lørdag er der også run på fra morgenstunden, men så kan vi til gengæld også bare slappe af fra søndag :) Det glæder jeg rigtig meget til kan jeg godt sige jer :)

Hvis jeg får tid i løbet af søndag, så regner jeg med jeg lige skal have kigget på lidt til et par gæsteindlæg på nogle af de blogs jeg følger :) og hvis jeg ikke når det fredag, så når jeg det nok i løbet af næste uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...