søndag den 26. oktober 2014

BlogChallenge 26. oktober

Anbefal en webshop:

Nu er jeg ikke den, der handler vildt mange steder på nettet... mine netindkøb er primært begrænset til sider, hvor jeg kan købe diverse ting til mine kort...

Derudover er der selvfølgelig også Ebay, hvor jeg har handlet enormt mange gaver i år :)

Har på Ebay købt både julegaver og diverse andre gaver.. Har ikke handlet så meget til mig selv derinde endnu, nok mest af den simple grund, at jeg har ment, det var vigtigere at give både Bent og min bror nogle gaver, som de virkelig ønsker sig, og som man ikke bare lige finder i butikker her i Danmark.

Men jeg bruger mange timer på at surfe rundt på Ebay og kigge efter ting, som jeg godt kunne tænke mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...