lørdag den 18. oktober 2014

BlogChallenge 18. Oktober


Fortæl en uhyggelig historie... 

Uha, jeg har oplevet mange uhyggelige ting...

En af de mere uhyggelige eller måske nærmere rigtig spooky ting jeg har oplevet, oplevede jeg sidste efterår da vi boede nede i Varnæs.

Bent og jeg sad en aften og så noget i fjernsynet. Vi havde en lampe stående ovenpå vores reolsystem i stuen, og pludselig bevægede lampeskærmen sig, så den stod helt skævt.

Både Bent og jeg kiggede hen på lampen, men det blæste på ingen måder inde i stuen, så der var ikke noget der kunne have forårsaget det. Sådan lidt for sjov, sagde jeg så: "Hvis i alligevel leger, kan I så ikke lige sætte lampeskærmen tilbage til sådan som den stod før", og hvad sket der så?? Jo lampeskærmen rettede sig tilbage igen.

Jeg har altid troet på ånder og overnaturlige kræfter, så jeg er ikke i tvivl om at der var noget til stede dernede. Kunne mærke tilstedeværelsen af noget gentagne gange.

Da vi flyttede, hjalp min lillebror med at flytte, og på et tidspunkt, hvor vi er nede efter et læs snakkede vi om overnaturlige ting, og min lillebror troede ikke rigtig på det. Jeg sagde så højt om ikke den eller de, som var der, kunne få lampen til at svinge og så begyndte lampen at svinge fra side til side. Min lillebror så så sjov ud i hovedet. Og jeg bad dem så stoppe lampen, og det gjorde de så. Siden har min lillebror ikke tvivlet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...