mandag den 7. december 2015

Mandag igen

Det er atter mandag... jeg skulle have været til Kolding med Bent i dag, men så langt kom jeg ikke... var vågen et utal af gange i nat, fordi jeg havde den vildeste hovedpine, så jeg kunne simpelthen ikke sove... 

Da vækkeuret ringede kl. 8, valgte jeg at skrive til min kontaktperson at jeg ikke kom i dag, for kunne nærmest ikke bevæge mig pga hovedpinen, så jeg lagde mig i seng igen... stod så op ved 10 tiden, drak noget vand og gav hundene deres gaver fra pakkekalenderen, tog 2 piller og så lagde jeg mig i seng igen... vågnede så ved 12:30 tiden, stadig uden egentlig at have fået det bedre, men stod så op og fik noget frokost med Bent, da han kom hjem... 

Faldt så i  søvn igen i eftermiddags på sofaen, og da jeg vågnede havde jeg fået feber igen... ej men altså, gider ikke være syg igen.. det er simpelthen så øv som det kan være... Hader at være syg, og som om de mere end 14 dage jeg lige har haft ikke har været nok, nej så fortsætter jeg da bare... 

Men nå... mon ikke det nok skal gå altsammen...  

Da jeg lå syg og ingen stemme havde 1. søndag i advent, hvor vi holdt julehygge, har vi så valgt at vi holder det på lørdag i stedet... og jeg glæder mig... det skal nok blive hyggeligt :) 

Her til aften gik Bent og jeg en god tur på omkring 45 minutter... kunne mærke, at jeg havde brug for at komme ud... Ikke at det har hjulpet det vilde på hovedet, men det var nu dejligt nok alligevel... 

Håber I alle har haft en god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...