mandag den 14. december 2015

3. adventsgave fra min mand

 
I går fik jeg også adventsgave fra min mand... Havde længe gået og kigget lidt skævt til gaven, da den lå ovenpå sammen med de andre gaver, men uden skyggen af anelse om, hvad indholdet var... har ellers prøvet at gætte mig lidt frem, men jeg var jo ikke engang tæt på at gætte rigtigt... og selv ikke alle Bents kommentarer, har kunne hjælpe mig med at komme lidt nærmere...

Men i går måtte jeg endelig åbne gaven, og her er, hvad der gemte sig deri:

 
Der gemte sig en flagstang til at sætte på bordet, når vi holder fødselsdag... jeg har længe gerne ville have sådan en, men har bare ikke fået taget mig sammen til at anskaffe mig en... men nu har jeg så endelig fået en :) Vi gør jo altid meget ud af at fejre hinanden, så den er jo bare perfekt :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...