torsdag den 31. december 2015

På vej mod et nyt år

Så kom årets sidste dag... i morgen når vi vågner, vågner vi op til et nyt år - og nye udfordringer... 2015 har på mange måder været et godt år, men der har også været udfordringer, som jeg helst havde været foruden. 

Jeg ser frem til at et nyt år starter, og håber det bliver året, hvor nogle af mine drømme og ønsker går i opfyldelse... Man har jo altid lov til at håbe... 

Vi skal være herhjemme med mine forældre og min bror i dag... det skal nok blive hyggeligt... 

Vi lånte vores udlejeres bil i går, og så kørte vi en tur til Tyskland og handlede de sidste småting ind til i dag... vi skulle lige have vin og sodavand og så lige et par andre småting, som trods alt er billigere i Tyskland... 

Aftenen igår, da vi kom hjem, gik med at få ordnet så meget som muligt til i dag... vi fik kogt og pillet de små kartoler til brune kartofler, kogt rullepølse (som dog ikke er til i dag), skrællet hvide kartofler, dækket bord, kogt kyllingebryst og lavet citronfromage, og så var jeg godt brugt derefter... 

I morges vågnede jeg kl. 8, men blev dog liggende inde i sengen indtil ved 9 tiden... min varme dyne var simpelthen alt for behagelig :) 

I dag skal vi så have styr på de sidste små ting til i aften... 

Aftenens menu består af:

Forret: Tarteletter med høns i asparges. 
Hovedret: Hamburgerryg, kogeflæsk og kålpølser. Dertil brune og hvide kartofler og grønlangkål. 
Dessert: Hjemmelavet citronfromage. 

Til natmad skal vi have ristet franskbrød med rejer... det plejer vi at få :) Så jeg ser frem mod endnu en aften, hvor jeg spiser ALT for meget... men så er det jo godt, at jeg kan fortsætte min evige kur fra i morgen :) 

Vil til slut ønske jer alle et rigtig godt nytår... .Håber I kommer godt ind i 2016 allesammen.. og på gensyn i blog-land næste år.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...