onsdag den 16. december 2015

Kan ikke rigtig finde ro

Har de sidste par uger virkelig haft svært ved at finde ro... er træt hele tiden, men kan ikke rigtig formå, at ligge mig og lade kroppen finde hvile... og når jeg så endelig slapper 100%  af, ja så falder jeg sgu i søvn... 

Har den sidste uges tid haft en usandsynlig voldsom hovedpine, så mine dage bliver klaret på smertestillende medicin... fanden tage den hjernerystelse og eftervirkningerne derfra... 

Men var da ude og gå en lang tur med Bent i eftermiddag... det har vi været hver dag siden søndag... har siden jeg vågnede i morges været 100% sikker på, at det var torsdag i dag, så jeg blev noget forvirret da Bent gjorde mig opmærksom på, at den aftale, som jeg troede var i morgen, altså først er i overmorgen... ak ja, sådan kan det jo gå... min hjerne kører lidt på nedsat kraft, så min kalender er min gode ven :) 

I dag er der håndbold i fjernsynet, og at dømme efter mandens udbrud, så kunne man fristes til at tro, at han har set lidt for meget håndbold med min mor *haha*...


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...