onsdag den 16. december 2015

Julekalender 16. december

Dagens billede er fra december, hvor Bent og jeg var en tur i København, hvor vi bl.a var inde og se jul i Tivoli. 

Det forestiller Tivolis hovedindgang, som simpelthen var så flot julepyntet... 

Hvis ikke man var i julestemning, så kom man det da, da man kom derind... 

Jeg har én gang tidligere været ovre og se Jul i Tivoli, men det må efterhånden være 12-13 år siden tror jeg... kan ikke huske, præcis hvornår det var, men der var der i hvert fald FOR mange mennesker derovre til at det var til at holde ud... 

Sidste år var der godt nok mange i Tivoli, men vi var derinde lige omkring spisetid, så efterhånden som folk med børn skulle finde noget at spise, og hjem, så blev det mere overskueligt at være derinde. Jeg fortryder absolut ikke, at vi valgte at tage derover, og jeg vil helt klart gerne derover igen på et eller andet tidspunkt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...