lørdag den 12. december 2015

Julehygge

Det var egentlig meningen, at vi skulle have holdt julehygge 1. søndag i advent, men det blev aflyst da jeg lå syg og ingen stemme havde... 

Vi holdt det så i dag i stedet.  Vi havde inviteret mine forældre, min bror (som så ikke kunne alligevel), min moster, onkel og 2 fætre. 

De kom herud kl. 14:30, hvor vi startede med æbleskiver, gløgg, kaffe, småkager, slik og konfekt... vi sad så og hyggede os og snakkede og havde det i det hele taget rigtig sjovt.... 

Da maverne var godt fyldte, spillede vi pakkespil... og vi hyggede os helt vildt... Det var SÅ sjovt... vi skulle have 2 pakker med hver, og jeg vandt 2 forskellige sæt lysestager (et julesæt og et til hverdag), 2 nisser lavet i træ og nogle små julemænd. Bent vandt 2 glasjuletræer og en Mr Tea... Så det var absolut ikke dårligt :) 

 Min mor og min moster ville så ud og gå en tur... Alle mændene (med undtagelse af Bent) satte sig ind og så fodbold mens Bent og jeg ordnede aftensmaden... vi havde lavet en julefrokost agtig middag med sild, frikadeller, medister, lun leverpostej med bacon og champignon, makrel, rødkål, spegepølse og æg og rejer... Og det var bestemt et hit... 

Vi var alene igen ved 20 tiden, og så satte vi os ind i hver vores sofa... Min kære mand er så faldet i søvn på sofaen.... Hundene har også haft en hård dag ser det ud til... De er også gået helt døde her til aften... Så jeg sidder og nyder roen :) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...