onsdag den 23. december 2015

Juleaften sig nærmer

Så har vi passeret midnat, og det er jo egentlig i morgen det er juleaften... altså sådan rent datomæssigt... 

De sidste par dage eller rettere faktisk dagene siden fredag, har været hektiske herhjemme... vi har nået en masse, og vi er nu godt med... 

Lørdag morgen ringede vores udlejere og nærmest skældte mig ud (på den gode måde), over at jeg ikke havde spurgt dem om vi måtte låne deres bil, da vi havde en travl weekend i vente.. men det endte så med, at hun kom og hentede mig da hun skulle på arbejde, og så kørte jeg hende på arbejde og så kunne vi ellers låne deres ene bil til i går morges :) Det kan man sgu da kalde gode udlejere (og rigtig gode venner).. 

Vi skulle så hjem til mine forældre og på forbrændingen med en masse affald, og det var meningen at min mor skulle hente os, men jeg ringede så og sagde vi selv kom derhjem... og så kunne vi overraske dem med at hundene kom med :) Og overraskede blev de bestemt også... Hundene har jo ikke været med derhjemme i over et halvt år, siden mine forældre fik ny bil, hvor hundene ikke kan komme ind i... men anyway, vi fik pyntet deres juletræ, kørt affald væk, spillet lidt kort med min mor og bror, og så spiste vi derhjemme inden vi kørte retur til Vamdrup om aftenen... 

Søndag morgen kørte jeg ned og afleverede julegaver ved min veninde, hendes mand og deres børn... det var jo med at udnytte det mens vi havde bil, og jeg havde fået at vide, at vi endelig bare skulle få kørt og ordnet alt mens vi kunne, så det måtte jeg jo hellere :) 

Da jeg kom til Vamdrup igen blev Bent og hundene færdige, og så gik turen mod Kolding... vi skulle nemlig til Stig Rossen julekoncert søndag aften, og det var som altid en skøn oplevelse... Denne gang var Simone Egeriis med som gæstesolist, og det gjorde bestemt ikke koncerten ringere... 

Vi var så sent hjemme søndag aften, så da var det bare på hovederne i seng, eller rettere Bent faldt i søvn  på sofaen, og jeg lagde julegaver under træet inden jeg sagde godnat... 

Mandag morgen stod jeg så op og gjorde mig klar til at køre til Sjølund og aflevere bil... Det var virkelig en luksus at have bil de dage, så vi lige kunne få ordnet en masse... 

I dag har vi så været i Kolding og min mor var herude med nogle julegaver, samt jeg lige kunne hjælpe hende med at få købt de sidste gaver... I aften har vi så været henne ved mors moster og onkel og ønske dem god jul.. det er vi hvert år, og det er en tradition, som SKAL overholdes... Sådan er det bare... I morgen skal vi lige have handlet den sidste ting til på torsdag og så skal vi hen til min veninde og mand her i Vamdrup med julegaver, og så i morgen aften skal der forberedes så meget som muligt til torsdag... 

Så ja, vi er så godt med som vi pt kan komme :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...