mandag den 21. december 2015

Julekalender 21. december

Dagens julebillede er taget i november i år, da vi var godt i gang med julegaverne... 

På billedet ser man en kasse med pakkespilsgaver, en flyttekasse med julegaver, som vi skal have herhjemme juleaften, en kasse med min brors kalendergaver, en kasse med mine adventsgaver, en stor kasse med hundenes kalendergaver og en pose med gaver til en venindes børn... Og vi var på det tidspunkt ikke færdige endnu med julegaver, men vi var et godt stykke... 

Vi giver altid julegaver til mine forældre sammen med min bror.. han er den type, der hellere betaler mig pengene, så kan jeg gå ud og købe dem. Og det gør mig egentlig ingenting, hygger mig faktisk med at gøre det, det er jo bare så hyggeligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...