mandag den 21. december 2015

Ugens hurtige (uge 51)

Med en dags forsinkelse, kommer her de hurtige fra sidste uge... Nåede det ikke lige i går, da vi ikke var hjemme det meste af dagen...
  • Jeg hørte langt om længe fra min advokat, at Tryg havde anerkendt erstatningspligten. 
  • Vi fik købt juletræ. 
  • Juletræet kom ind og stå og blev pyntet. 
  • Vi fik købt et par julegaver for mine forældre. 
  • Vi fik bagt en ekstra omgang pebernødder. 
  • Jeg var nede og besøge min veninde, hendes mand og deres børn og fik så afleveret julegaver til dem. 
  • Var i går til årets Stig Rossen julekoncert - som altid virkelig en oplevelse. 
  • Har hygget hjemme ved mine forældre både lørdag og søndag. 
  • Der er kommet nogle julekort i ugens løb. 
  • Har været til samtale ved den mest behagelige psykolog pga nogle ting, som er sket. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...