mandag den 14. december 2015

Jeg er lettet

I morges da jeg stod op, lå der en email fra min advokat... tænkte i første omgang, at det nok var yderligere oplysninger de skulle have, så glæden var STOR, da jeg som det første lige hurtigt tjekkede det vedhæftede dokument og så, at der stod Tryg har anerkendt.... og så en masse andet... 

Jeg kunne have hoppet og danset rundt af bare glæde.. Trygs advokat har meddelt, at han på vegne af Tryg har anerkendt deres erstatningspligt i forbindelse med  mit fald tilbage i januar... alle de måneders ventetid er nu endelig ovre... 

Selvfølgelig har jeg ikke fået erstatning endnu, men de har anerkendt, som var det vigtigste... hvis de ikke havde gjort det, så havde jeg skulle have dem igennem en retssag, som kunne have trukket længe ud, og det ville have taget endnu flere kræfter, så jeg er LETTET... 

Nu skal jeg så bare vente på, at forsikringen får kigget på det hele samt at de vender tilbage til min advokat med de sidste ting, så jeg ved præcis, hvad det ender med :)

2 kommentarer:

  1. Det er så fedt søde, utrolig at de har trukket det i langdrag.
    Håber snart du kan sætte et punktum helt.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig en lettelse, da jeg fik mailen om at de havde anerkendt erstatningspligten...

      Det er virkelig en stor sten, der er faldet fra mine skuldre.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...