tirsdag den 1. december 2015

Kære farmor...

Kære farmor... 

Så er det atter 1. december, klokken har passeret 04:30 og det er 21 år siden du lukkede dine øjne for allersidste gang... 21 år er længe, men ikke længe nok til at savnet til dig er blevet mindre. 

Jeg savner dig hvert år til jul, og når jeg sætter alt julepynten frem, så sender jeg dig og farfar en særlig tanke når jeg kigger på alt det pynt, jeg har arvet fra jer. 

I år har jeg for første gang nogensinde selv bundet vores adventskrans. Jeg bandt ved samme lejlighed selv en krans til at lægge på kirkegården. Normalt plejer vi at købe en, men i år syntes jeg at jeg selv ville afprøve mine evner - og jeg er selv stolt af den. 



Jeg vil ønske dig, farfar og faster en rigtig glædelig jul.  Håber I sidder et eller andet sted og kigger ned på os med stolthed. 

Jeg elsker jer og savner jer <3


2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...