mandag den 30. november 2015

Vi er klar til jul i det lille hjem

Vi går ikke på kompromis herhjemme, når det kommer til jul... vores julesokker er kommet op og hænge, og det samme er vores julekalendere, så NU kan det bare blive 1. december.

 
Vores chokoladekalendere. Det er mine de 2 af dem, og Bents den ene (den med damer på). Bent får så også en af mig i morgen i pakkekalender, men det ved han ikke endnu :) Så i morgen skal der én ekstra op og hænge.

 
Bimmer og Shangs julesokker, som der hver dag vil komme en lille ting i. Vi besluttede os for at lave vores egen julekalender til dem i år. 

 
Bimmer og Shang har så fået disse kalendere af mine forældre. Så de skulle selvfølgelig op og hænge sammen med de andre i køkkenet. 

 
Ude i gangen hænger Bents og min julesok... Bent får kalendergaver hver dag i december, og jeg får så adventsgaver plus 1. og 24. december. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...