mandag den 9. november 2015

En ny uge i gang...

Jeg sov elendigt i nat, og var også vågen inden vækkeuret ringede i morges... Da Bent stod op, sagde han at jeg godt kunne vende mig og sove lidt videre, for han skulle ikke af sted i dag, da han skulle have fat i lægen...

Han har siden i fredags haft rigtig ondt i sin venstre fod sådan lige over hælen, og hans fod er hævet og helt varm... 

Han måtte så en tur til lægen i dag, da det ikke er blevet bedre henover weekenden... han har overbelastet den ene scene i foden, så han skal slappe lidt af de næste 10 dage... Han skal fortsætte med at træne, men han må ikke spille badminton, som han ellers plejer at gøre når han er i træningscenter... 

Jeg vågnede også op til en god besked fra min advokat i morges... så nu ser det pludselig ikke helt så sort ud længere med hensyn til alt det bøvl med forsikringen... nu er der så bare lidt mere ventetid, men forhåbentligt sker der snart noget :) 

Nu er det også i overmorgen jeg skal til reumatolog... glæder mig til at se, hvilken besked jeg får... 

I morgen skal jeg med Bent op i træningcenteret, og så skal jeg selv til møde på jobcenteret kl. 11. Skal nok blive ok... glæder mig faktisk... 

Aftenen i dag skal bruges på afslapning... i morgen bliver en travl dag... I morgen er det jo Mortens Aften, så vi skal have and og flæskesteg... mine forældre og min bror kommer herud og spiser, så vi skal bare hygge os... 

Håber I har fået en god start på ugen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...