mandag den 2. november 2015

Så sidder jeg her igen

Det er mandag, og det er dermed atter en dag, hvor jeg er med Bent i Kolding...

Jeg sidder lige nu og venter og kigger på nogle pensionister, der spiller bowling, samt 3 som laver nogle øvelser inde i multisalen... Jeg er ikke helt klar til at stå inde i træningscenteret og vente endnu... Der er lige lidt for mange mennesker, i dag er der nemlig både dem fra jobcenteret, de almindelige trænende samt hele KIF's herrehåndboldhold, så der springer jeg altså over...

Kan godt mærke det har været en psykisk hård weekend. Og jeg har meget ondt i skuldrene, måtte også op og tage et par piller i nat. Kunne simpelthen ikke sove fordi det gjorde så ondt...

I dag skal jeg have pakket halloweenpynten væk, så der indenfor  de næste par uger kan begynde at komme lidt julepynt op.. Jeg tager en dag ad gangen, og så når jeg det jeg nu kan. Der er ikke så meget andet at gøre.

Fatter slet ikke, at det allerede er november... Synes virkelig tiden går alt for hurtigt. Der er nu under 2måneder tilbage af 2015, 2016 lurer lige om hjørnet. Somebody stop the time..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...