fredag den 6. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodie-bag Tiger


Sponsoret indlæg - Bloggertræf 2015 


En af sponsorerne var butikken Tiger, som vi jo alle kender... De havde givet alle deltagere en stofpose samt en masse sjove ting.. Der var pålægschokolade, syrlige flasker (nogle vingummier som virkelig lever op til den syrlige del af deres navn,men for hulen hvor er de gode), forskellige klistermærker, bånd, pastiller, et rigtig sødt krus, sjove briller osv.

Det er virkelig en sjov gave, og jeg er sikker på jeg nok skal have meget sjov med at få brugt tingene... Bl.a kan jeg absolut godt bruge de forskellige klistermærker til mine mange kort.

Hvis Tiger en anden gang, har lyst til at sponsorere noget lignende tror jeg, at mange (inkl. mig selv) vil sige de skal være så velkomne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...