torsdag den 12. november 2015

Første besøg hos reumatolog

Ja, så var det i går jeg havde mit første besøg hos en reumatolog, og da klokken nærmede sig middag begyndte nerverne også at melde sig.. 

Jeg var hamrende nervøs og kunne ikke rigtig få tiden til at gå til vi skulle af sted kl. 13... 

Heldigvis gik det godt, da jeg kom derind, og han troede på hvordan jeg sagde jeg har det.. han stilte ikke på nogen måde spørgsmålstegn ved noget af det... 

Han rykkede rundt med mine skuldre og når han holdt under min højre arm, og styrede skulderen, så gjorde det ikke sådan videre ondt, men når jeg selv skal styre armen, så får jeg så ondt.. Han vil så indhente alle scanningsresultater fra de forskellige sygehuse og kigge på dem... Og så vil han også lige se på den nerveledningsundersøgelse, jeg fik lavet i Vejle, for hvis de ikke har lavet den af hele armen og skulderen, så vil han gerne have det gjort... 

Han er ikke i tvivl om, at mine smerter og de problemer jeg har, skyldes faldet, og det faktum at jeg landede på skulder og baghoved, da jeg faldt...Problemet er bare, at finde ud af, hvorfor jeg har ondt - præcis hvad det er der gør det... Han er næsten 100% sikker på, at der er nogle nervebaner og bløde muskeldele, der er blevet påvirket da jeg faldt, og at det er det der gør det... men han vil gerne lige tjekke det hele... 

Så når han har fået alle svar, så skulle vi snakkes ved og se, hvad der ellers skal ske... så nu kan jeg vente lidt igen... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...