torsdag den 12. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodie-bag Luxplus

Sponsorindlæg - Goodie-bag Bloggertræf 2015 - LuxPlus


Til bloggertræffet, havde LuxPlus også valgt at forkæle deltagerne... 

De havde sponsoreret en shampoo, en balsam og en mist-spray (lidt ala balsam spray) til alle deltagerne... Mærket er Tresemmé og produkterne er fra Oleo Radiance serien... 

Jeg har tidligere brugt Tresemmé produkter med stor begejstring, så jeg glædede mig rigtig meget til at prøve disse, der indeholder Argan Olie... og jeg er på ingen måde blevet skuffet... Håret bliver simpelthen så blødt og det dufter rigtig skønt.. jeg elsker duften af nyvasket hår, men denne her duft er lige mig... 

Jeg har ikke afprøvet selve balsammen endnu, men mon ikke det nok skal komme :) Kan i hvertfald ikke undvære, så den skal da testes.. og er den lige så god som de 2 andre ting, så kunne det godt ske, det er dette jeg skal bruge fremover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...