søndag den 8. november 2015

Alene hjemme

Bent er på Middelfart Sygehus til MR-scanning i dag, så jeg tilbringer min søndag på sofaen med at se Julefilm :) 

Havde kun en ting, jeg skulle ordne i dag, og det var at støvsuge... og det fik jeg hurtigt overstået, da jeg stod op... Så jeg kunne bruge min dag på at slappe af... Det har jeg virkelig også haft brug for... Kan virkelig også godt mærke, at jeg har haft brug for at slappe af ovenpå en hård uge... 

Og jeg ved, at der også bliver nok at se til næste uge... der kommer ikke meget mere afslapning på programmet, end der har været denne her uge, så det kan vist godt forsvares, at jeg slapper af i dag :)

Jeg skal da godt nok lige love for, at det blæste i går... i går eftermiddags, lå der en masse blade (for ikke at sige 2/3 af bladene fra de træer, som står her omkring) ude på vores fortov, og jeg havde så planer om at vi ville fjerne dem, men det regnede helt vildt, så vi ville lige vente til det stilnede lidt af, og så kunne det jo være, at de sidste blade også ville falde af inden vi fjernede dem... 

Men vi var heldige... i går aftes, var ALLE blade blæst over på den anden side af vejen, og de lå så fint udenfor vores gamle lejlighed, så vi slap for at skulle ud og fjerne dem :) Lidt heldig har man lov at være indimellem.. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...