torsdag den 26. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodie-bag - Wallstickerland

Sponsoreret indlæg - bloggertræf 2015 - Goodie-bag - Wallstickerland

Wallstickerland havde også sagt ja til at sponsorere en lille ting til vores goodiebags. Og personligt synes jeg det var en super gave. 

De havde givet os alle hver et gavekort på 300 kr. 

Jeg skulle selvfølgelig straks ind og lure, og da vores indretningsstil ikke som sådan er til alle mulige citater rundt på væggene, så faldt valget ret hurtigt på et skilt til vores postkasse... vi skal have ny postkasse, så det var jo en perfekt lejlighed til at få lidt nyt og anderledes fremfor nogle dymo-sedler med vores navne på. 

Jeg valgte derfor dette:













Og jeg glæder mig til at få det sat op en gang i starten af det nye år :) Så tak til Wallstickerland for den super fede gave...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...