tirsdag den 3. november 2015

En god dag

I går havde jeg faktisk en ok dag... stod op ved 8 tiden, og kl. 9 tog Bent og jeg toget til Kolding... mens jeg sad og ventede, kom den fysioterapeut, som er tilknyttet KIF Hallen  og dermed også KIF Kolding Københavns håndboldherrer hen og snakkede med mig... Hun har undervist Bent på noget sundhedsuddannelse, og hun ville så lige hilse på, så jeg kunne sætte ansigt på hende, og så sagde hun, at hun syntes jeg er sej, fordi jeg prøver at trodse min angst på den måde, og at jeg altid kunne tage fat i hende, hvis der er noget. Det er da lidt sødt synes jeg. 

Min far ringede så og sagde at han ville køre os i møde, så kunne vi lige køre med hjem til dem, og så skulle han nok køre os hjem... det kunne vi jo ikke brokke os over, så af sted det gik...

Da vi så havde været i Kolding og var vel hjemme igen, besluttede vi os for at vi ville bage æbleskiver, så vi gik i gang, og der endte med at være en god portion, som blev delt op og smidt i fryseren... Vi gik så også lige hurtigt over med en pose til genboerne, og det vakte stor glæde... Man må godt være venlig indimellem :) 

Mens jeg stod og kæmpede for at komme igennem den store gryde med æbleskivedej (ja vores største skål var ikke en gang stor nok, så måtte tage suppegryden i brug), gik Bent i gang med at bage nogle kanelbrød, som han havde set i en bog med juleopskrifter... Det er ikke noget, vi har prøvet tidligere, men de blev faktisk rigtig gode, så det kan han bestemt godt gøre igen en anden gang :) 

Som afslutning lavede vi også en gang pebernødder inden vi stoppede og gjorde klar til lidt aftensmad... Så vi kan med god samvittighed sige, at vi ikke bare dovnede i går... 

I dag har vi begge en lægetid kl. 9:15, så Bent har fri fra træning i dag... Vi skal så have lavet rødbeder i dag og så må vi se, hvad der ellers bliver lavet af ting... har lige et par kalendergaver, som jeg gerne lige skulle have pakket ind, men dagen er jo også ung endnu... 

Både Bent og jeg har fået julekalender af min mor, og det er jo bestemt ikke noget, man kan brokke sig over... Så er jeg da sikker på, at jeg får mindst én julekalender, men det er bare så synd at ødelægge forsiden ved at åbne lågerne, men så kan jeg jo bare lukke dem til igen når jeg har spist chokoladen :) 



 

2 kommentarer:

  1. I er bare så aktive og hvor er det fedt at Bent er med i køkkenet..
    Søren elsker også at være med, men han synes det er kedeligt at bage.. ha ha..

    Fede julekalender... ha ha og skønt at i har haft en god dag.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Bent elsker at være med i køkkenet, både når der skal laves mad og når der skal bages...

      Han elsker at stå og bage julesmåkager sammen med mig, så det skal han da selvfølgelig også bare have lov til :)

      Ja de er lidt seje de julekalendere :) så er der jo lidt godt at kigge på ;)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...