søndag den 15. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodie-bag - Lovebooks

Sponsoreret indlæg - Bloggertræf 2015 - Goodie-bag - Lovebooks

Lovebooks var også en af de gavmilde sponsorerer, som ville forkæle os lidt i Goodie-bagen til Bloggertræffet.. 

De havde valgt at gice os alle en udgave af bogen "Lola og naboens søn" af Stephanie Perkins.

Jeg har endnu ikke selv haft fornøjelsen af at komme i gang, da jeg ikke pt endnu ikke kan koncentrere mig om at læse, men efter hvad jeg umiddelbart kan se, så har den vist fået ret gode anmeldelser og det samme har andre bøger i samme "serie".

Når jeg engang har mod på læsningen igen er dette helt klart en af de bøger, der først skal findes frem, og jeg takker Lovebooks for at have givet os alle denne gave 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...