lørdag den 14. november 2015

Jeg er tom for ord




Det er nok næppe gået nogens næse forbi, at Paris i går blev ramt er endnu et terrorangreb... Ikke færre end 6 steder var udsat for eksplosioner og skyderier, der kostede ikke færre end 128 mennesker livet... 

Det seneste jeg læste, var at det franske politi havde dræbt 8 gerningsmænd, og at Islamisk Stat her til formiddag har erklæret, at de stod bag terrorangrebet.. Jeg er ikke racist, og synes at der er mange udlændinge, der virkelig gør noget for at integrere sig, og dem har jeg intet imod.. Men dem der er med i Islamisk Stat, de skulle satme udryddes hele bundtet.. Jeg tager SÅ meget afstand fra deres handlinger. 

Det er anden gang i år, at Frankrig rammes af terror, og kan kun sige at min dybeste medfølelse og sympati går til et land i undtagelsestilstand. Og selv som dansker, kan man ikke lade være med at tænke, hvor rammer de næste gang, og hvornår sker det... Sidst gik der ikke længe fra det var gået ud over Frankrig, til det var Danmark, der stod for tur... 

Sker det samme igen???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...