fredag den 25. december 2015

Juleaften vel overstået

Ja, det er nok næppe den store hemmelighed, at det var juleaften i går... Vi skulle være herhjemme igen i år sammen med mine forældre og min bror... min far kørte dog tidligt hjem, da han skulle på arbejde i morges, men min mor og bror sov herude... 

Men anyway, så stod tidligt op i går morges.. kunne ikke sove fordi jeg havde for mange tanker i hovedet.. Min mor ringede så og sagde jeg blev hentet ved 10 tiden... vi skulle nemlig ned til min onkel og tante.. min tante ligger på sygehuset og prøver at komme sig ovenpå en hjerneblødning og efterfølgende operation, så hun havde fået lov til at komme hjem et par timer i går formiddags, og så havde hendes 2 piger og min onkel arrangeret en form for "juleaften" for hende i går formiddags, og der var vi så inviteret, fordi vi snakker så meget med dem... 

Det var super hyggeligt, og min tante blev bare så glad over at vi var der... Vi var i Vamdrup igen ved 13:15 tiden, hvor min mor satte mig af og kørte til Kolding igen for at hente min far fra arbejde... 

Ved 15 tiden kom de så alle 3 herud, og så fik vi æbleskiver og hyggede os, inden jeg tog med mine forældre i kirke kl. 16.

Da vi kom hjem igen var Bent og min bror i fuld gang med maden, så jeg hjalp jo bare til, så vi alle 3 kunne stå i køkkenet og hygge os... 

Vi fik så traditionel julemad: and, flæskesteg, brune og hvide kartofler, rødkål og en total lækker sovs... Derefter spillede vi pakkespil (jeg fik 2 gaver og Bent 1) inden vi fik ris a la mande... Bent var så heldig at få mandlen - vi snakkede forleden om, at det snart måtte være en af os, som fik mandlen, for ingen af os har fået den i de år, vi har kendt hinanden :) Og så fik Bent den sgu :) 

Vi åbnede så gaver ved 21 tiden efter vi havde sunget et par julesange... Vi var jo nødt til at være færdige, så far kunne komme hjem i seng i ordentlig tid... 

Da han var kørt hjem sad min mor og jeg og spillede kort og hyggede os, mens Bent og min bror så film... Bent havde fået en film i julegave, som de begge gerne ville se, så det fik de så lov til... 

Aftenen sluttede traditionen tro af med, at vi fik et stykke rugbrød og en irish coffee inden vi min mor og jeg gik i seng ved 1:30 tiden... der gik dog lidt tid inden jeg faldt i søvn... 

Vi fik SÅ mange rigtig gode gaver, så det kunne jo ikke være bedre.. De ligger allesammen under juletræet nu, men når jeg pakker dem væk, så skal jeg nok tage nogle billeder af de ting, vi har fået... 

Håber I alle har haft en rigtig god juleaften samt 1. juledag. Vil slutte af med at smide nogle billeder op fra min juleaften: 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...