tirsdag den 22. december 2015

Bloggertræf 2015 - goodiebag - Fischer Pure Nature

Sponsoreret indlæg - Bloggertræf 2015 - goodiebag - Fischer Pure Nature 

Fischer Pure Nature havde også sagt ja til at sponsorere lidt godt til goodiebagen til bloggertræffet... 

Og det var bestemt noget, som jeg i hvert fald kunne bruge... nemlig disse lækre fodbad poser.

Havde aldrig hørt om firmaet tidligere, men elsker at tage et dejligt afslappende fodbad, så det var med positiv indstilling, jeg prøvede denne. Og jeg blev bestemt ikke skuffet. 

Man smider bare posen ned i en balje med vand (eller hvad man ellers bruger til fodbad) og så opløser saltet sig helt automatisk. Duften er dejlig let, og jeg fik en skøn afslappende følelse i fødderne samt de blev rigtig bløde, så det er absolut noget, jeg godt kunne finde på at købe selv på et tidspunkt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...