lørdag den 5. december 2015

Jeg er her endnu

Den forgangne uge har jeg ikke rigtig været så produktiv her på bloggen... der er kommet julekalender indlæg hver dag, men derudover er det ikke blevet til det vilde... 

Men nu skulle det altså være... de sidste par dage har været hektiske på flere punkter, og jeg er stadig ramt af influenza... 

I går var Bent og jeg oppe i KIF hallen... Bent var oppe og træne, og jeg var med ham... Der var ikke ret mange deroppe, så jeg valgte at prøve at gå med ham ind i træningscenteret, og jeg klarede det... Kunne godt mærke det var hårdt, og jeg begyndte at ryste når folk kiggede på mig, men jeg holdt ud... Der var også kun 3 udover Bent, mig, vores kontaktperson og fysioterapeuten, så det var lige til at holde ud... 

I går eftermiddags kørte Bent, min mor og jeg til Tyskland.. der var ikke overdrevent mange mennesker dernede, så det gik relativt hurtigt... Faldt så i søvn på sofaen i går aftes mens vi så film... ikke planen, men det skete alligevel... Sådan kan det jo gå :) 

I dag skulle vi køre mine forældre til julefrokost, og så kunne vi låne bilen ud og købe den sidste julegave, så nu er vi helt færdige med julegaverne... 

Det var så meningen at vi skulle hente mine forældre igen her til aften og køre dem hjem, men min onkel kørte dem hjem, så jeg kunne bare komme med bilen en gang i morgen når jeg står op.... i morgen aften skal vi til fødselsdag ved min faster, så og så er den weekend også gået... 

Vi har i denne uge fået ordnet en masse praktisk herhjemme, og vi har også sendt alle julekort og alle gaver ud til folk, så nu er det bare afslapning resten af tiden frem til juleaften... eller vi skal selvfølgelig lige have afleveret lidt gaver rundt omkring, men derudover står den bare på hygge... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...