torsdag den 24. december 2015

Julekalender 24. december

Så er det blevet d. 24. december, og jeg har valgt at finde lidt forskellige billeder frem og vise jer i dag. 

Håber I alle får en rigtig god og hyggelig aften i aften. Vi skal være herhjemme, og får så mine forældre og bror herud.. Maden er under forberedelse og gaverne har fundet plads under træet, så nu kan aftenen bare komme :)

Rigtig glædelig jul til alle mine læsere... 

 Min mors trærod, som hvert år laves til juledekoration.


 Mine forældres juletræ i 2013.

 En masse lækkert juleknas - juleaften 2013.


 Min juleengel, som hvert år hænger på juletræet. Endnu et arvestykke fra min farmor og farfar. Hvert år, da jeg var mindre fik jeg lov til at hænge den på deres juletræ.


En masse julesmåkager. 


Pynt på vores juletræ... fik den for omkring 25 år siden af mine forældre... og den har fulgt mig lige siden :) Den skal bare på juletræet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...