tirsdag den 31. december 2013

Årets sidste indlæg

Ved godt jeg ikke har blogget særlig meget her i december...

Men som nogle af jer ved, så ervi flyttet. Vi er flyttet tilbage til Vamdrup, i et skønt stort hus, somvi har lejet... Beliggende lige overfor den lejlighed vi tidligere boede i, så vi kender alle naboerne - og de har bestemt været savnet og de har savnet os.

I dag er det jo, som alle ved, nytårsaften. Ikke at jeg er særlig opsat på fest og farver... havde det stået til mig, så havde jeg tilbragt aftenen hjemme på sofaen med et par gode film... denne flytning har virkelig drænetmig for energi, så nytåret er virkelig en belastning for mig i år.

Har ikke internet endnu, så får ikke blogget det helt vilde lige pt, men skal nok prøve at tage revance når vi har net igen...

Vil hurtigt lave en gennemgang af nogle af højdepunkterne i mit 2013:

- I starten af 2013 flyttede vi til Varnæs. Det viste sig hurtigt at være en fejl. Og udlejer var en svindler, der kun tænkte på penge.
- I maj fik jeg virksomhedspraktik ved Arwos i Padborg. Jeg skulle være i genbrugsbutikken, hvor jeg skulle sortere varer og sætte varer på plads i butikken. Fik en masse gode billige ting med hjem, så det var perfekt.
-I juli startede jeg i 3 måneders løntilskud ved Arwos efter endt praktik.
-I juli var vi også i Vamdrup og kigge på en lejlighed, som vi dog ikke tog alligevel.
-I august havde begge mine forældre fødselsdag. Og begge dage overraskede vi dem ved at køre hjem til dem med rundstykker.
-I september startede jeg for alvor projekt vægttab, der indtil nu har medført ca 7 kg mindre mig.
-D. 22 September var jeg endel af det Bloggertræf, der løb af stablen i Odense. Det var grænseoverskridende, men enormt hyggeligt. Og mødte en flok dejæige tøser, og har fået nogle gode venskaber ud af det.
-I oktober havde vi en slem orkan, som kostede os næsten 3 rækker tagsten i Varnæs. Udlejer reagerede ikke på vores henvendelser - heller ikke da der kom vand ned i badeværelset.
-I november flyttede vi alle vores tibg i depotrum, og vi selv rykkede hjem til mine forældre. Og det var en lettelse at komme væk fra fugten, kulden og de indendørs soppebassiner.
-December blev måneden, hvor vi langt om længe kunne flytte ind i huset i Vamdrup.

Det var lige en hurtig gennemgang af året. Gider ikke skrive en hel roman når jeg blogger fra mobilen.

Håber I alle får en rigtig god nytårsaften. Og kom nu ikke galt af sted.

Ses i det nye år til endnu et Blog år :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...