onsdag den 18. december 2013

18. December

I dag vil jeg fortælle lidt om nogle af de bedste julegaver jeg har fået igennem årene...

- Da jeg var omkring 7-8 år fik jeg et Barbiehus. Samme år fik jeg mange forskellige ting til Barbie huset.
- Har mange smykker, som jeg har fået gennem årene. Bl.a en.halskæde med et hjerte, som jeg fik af Bent. På den ene side af hjertet står der Bent og på den anden side står der Mette.
- Tilbage i 2005 eller 2006, fik jeg et maleri, som GiZmo har malet. Det er med en lyserød rose. Det betyder meget for mig.
- En banal ting som micro ovn, som mine forældre gav os for 2 år siden, var en rigtig god gave. Den gamle var i stykker så det var super vi fik en ny :-)
- Da jeg fik min første lejlighed, gav min lillebror mig et gavekort til Kolding Storcenter. Det faldt på et godt sted, og jeg fik købt noget jeg stod og manglede men som der ikke lige var penge til i december måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...