søndag den 8. december 2013

Min anden adventsgave

Så blev det 2. søndag i advent og tid til at åbne min anden gave fra Janni.

Jeg fik en usynlig-blæk pen og 2 Kinder Riegel.... og er der noget jeg simpelthen elsker er det Kinder Chokolade i alle afskygninger...

Synes simpelthen det er så hyggeligt med de her gaver, så jeg håber helt klart jeg får mulighed for at være med i sådan noget pakkelegs noget igen næste år :-D

Og kunne se tidligere på dagen at Jeanette blev glad for den gave hun har fået af mig, så det var jo bare skønt :-)

1 kommentar:

  1. Du bliver nød til at vise os den der usynlig-blæk pen i brug.. Den er altså for sjovt... håber du vil lave et indlæg om den..

    Jeg er også bare fan af kinder chokolade.. Mmmm...

    Håber da bestemt også vi kan lave en advents-kalender igen næste år, det er simpelthen sååå hyggeligt.. ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...