mandag den 2. december 2013

December skudt i gang

December startede som bekendt jo i går... weekenden har for vores vedkommende stået på jul, jul og lidt mere jul :)

I lørdags fik vi pyntet op i stor stil... rigtig hyggeligt... der er nisser i alle afskygninger og alle kroge (ja næsten da) herhjemme ved mine forældre... selv på badeværelset er der nisser... jamen er det ikke hyggeligt :)

I går var det så langt om længe tid til at offentliggøre julekalenderen her på bloggen... vi skulle have tændt kalenderlys og der skulle tændes adventskrans... så blev det for alvor december...

Bent, min far og jeg var også på kirkegården i går, da det var 19 års dagen for min elskede farmors død... det er en af de traditioner vi har - er altid på kirkegården d. 1. december!!!

I går aftes bagte Bent og jeg brune fedtkager og jødekager... kan jo  lige så godt starte stille og roligt op, mener når nu vi skal bage så meget forskelligt her i julen.. og det er da hyggeligt at stå og bage og hygge sig med det :)

Lige nu er jeg ved at skrive julekort, men syntes lige jeg ville holde en pause og skrive et hurtigt indlæg når jeg nu alligevel skulle have computeren tændt for at finde en adresse :) Senere i dag bliver der lagt juledesign på bloggen... så ses senere :)

1 kommentar:

  1. Jul er nu hyggeligt... og jeg kan mærke at julestemningen stille og rolig finder vejen frem til mig... Jubii...

    Hyggeligt at din blog også er pyntet op.. <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...