søndag den 1. december 2013

1. Søndag i advent.

Så er det blevet 1. søndag i advent... som nogen af jer ved, er jeg med i en blogger adventskalender...

Jeg har fået sendt gaver fra Janni. Fik mine gaver i fredags og de har ligget fint og ventet (og fristet)... og i dag måtte de langt om længe åbnes :-)

Og her er hvad jeg fik i dag. En pakke duftfyrfadslys med vanille og en rigtig sød engel lysestage.

Og er simpelthen så glad for begge ting, så stor tak til Janni :-)

Nu glæder jeg mig bare til at se hvad der venter næste uge...

2 kommentarer:

  1. Hvor er den engel bare sød...

    Glæder mig som en lille barn til jeg kan åbne pakken fra dig i morgen.. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er nemlig rigtig sød :) og så meget lige mig :) elsker engle figurer...
      Håber du kan bruge det du får af mig :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...