lørdag den 7. december 2013

7. december

Så er vi nået til d. 7. december...
 
I dag vil jeg fortælle lidt om nogle af de bedste julegaver, jeg har fået i årenes løb... Har fået rigtig mange gaver, men har udvalgt 5 som jeg vil fortælle om:
  • Min barbiebil, som jeg fik af min lillebror da jeg var omkring 7-8 år (kan ikke huske præcis hvilket årstal det var). Havde virkelig ønsket mig en barbie bil det år, og glæden var jo bare helt enorm, da jeg så fik den af min lillebror :)
  • Julen 1994 fik jeg mit første musikanlæg i julegave... Min farmor var død 1. december samme år, så jeg var ligeglad med julegaver det år, jeg ønskede bare at min elskede farmor ville komme tilbage til os. Men da jeg så åbnede gaven og så at det var det anlæg, jeg havde ønsket mig, så var det jo lige pludselig ikke helt lige meget med gaver (jeg var 12 år på det tidspunkt).
  • Julen 2009 fik jeg en halskæde i julegave af Bent. Den har et hjerte som vedhæng, og på det hjerte er der indgraveret Mette på den ene side og Bent på den anden side. Det er en kæde, som virkelig betyder meget for mig, og jeg går altid med den til hverdag.
  • Julen 2011 fik Bent og mig en ny microovn af mine forældre. Vores gamle microovn var begyndt at lugte brændt og brænde popcorn på når vi lavede dem (krise når vi ikke kunne få popcorn under NFL)
  • En jul for x antal år siden, fik jeg et barbiehus af mine forældre i julegave. Samme år fik jeg også køkken og soveværelse til barbiehuset. Så der var min lykke jo simpelthen fuldkommen. Jeg var ikke til at skyde igennem.
 
Jo ældre jeg er blevet, jo mere er jeg også begyndt at værdsætte bløde pakker... som barn var det ikke lige det der vakte mest jubel - for det var jo ikke sjove pakker, men praktiske pakker. Sådan har jeg det dog slet ikke længere :) i dag vil jeg faktisk lige så gerne have bløde pakker som hårde pakker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...