mandag den 2. december 2013

2. december

 
 
I dag har jeg valgt at fortælle lidt om et af mine bedste juleminder.
 
 
Dette juleminder handler om den juleaften, hvor jeg var omkring 7 år. Normalt var vi (mine forældre, min lillebror og jeg) altid hjemme ved min farmor og farfar juleaften. Men dette år var vi helt ekstraordinært hjemme, kun os 4.
 
Vi havde en rigtig hyggelig juleaften, hvor min lillebror og jeg 100% var i fokus. Vi hyggede os med god julemad (andesteg, brune og hvide kartofler, rødkål og brun sovs). Til dessert fik vi selvfølgelig ris a la mande, og min bror og jeg fik mandlerne (ja der var selvfølgelig 2 stk i).
 
 
Vi havde besøg af julemanden og fik senere en masse gode julegaver. Jeg fik en masse barbie ting kan jeg huske. Jeg fik bl.a. en rød barbie sportsvogn af min lillebror. Og det var helt klart aftenens højdepunkt, og selvfølgelig skulle der leges med Barbie inden aftenen var omme.
 
 
Har mange andre gode juleminder, men dem kan jeg fortælle om en anden dag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...