onsdag den 11. december 2013

Jobsøgningskursus/ afklaringsforløb

I mandags startede Bent og jeg på jobsøgningskursus/afklaringsforløb på Ballisager i Kolding... og skal da lige love for det er noget af det mest kedelige jeg har oplevet...

Indtil videre har vi ikke rigtig fået noget at vide, som jeg har kunnet bruge til noget... men vi skal jo igennem det ifølge Jobcenteret...

Men får da læst lidt om alverdens forskellige uddannelser... både nogen jeg måske kunne være interesseret i, samt nogen jeg absolut ikke kunne se mig selv arbejde indenfor... men det skader jo ikke at bruge lidt tid på at sidde og læse lidt og få tiden til at gå :)

I går var Jessica til bøjletandlæge... og det de har lavet ved tandlægen i Aabenraa har bestemt ikke været godt for hendes tænder.. så hun skal nok beholde bøjlen på et års tid endnu.. men det overlever hun jo nok også :)

Hvor vildt er det ikke lige, at der ikke engang er 2 uger til juleaften... synes tiden går ALT for hurtigt lige for tiden...

Og så synes jeg lige jeg vil prale lidt... har tabt mig 3 kg siden oktober (ved godt det ikke lyder af meget, men for mig er det en kæmpe sejr...) og er nu kun 6,5 fra mit første del-mål.. og det er et meget vigtigt mål for mig... :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...