søndag den 8. december 2013

8. december

Bag dagens "kalenderlåge" gemmer sig emnet "Julekort" :)

Jeg er en af dem, som IKKE er gået væk fra de gode gamle håndskrevne julekort :) jeg sidder hvert år og skriver julekort til hver eneste af dem, som jeg synes skal have et (stort set de samme hvert år) :) jeg nyder at sidde og først lave julekortene selv, og derefter skrive dem og sende dem til nogle glade modtagere :)

Jeg får altid ros for mine julekort, så de kan da ikke være dårligt lavede :)

Og hver dag i december, tjekker jeg glædeligt postkassen og bliver så glad når folk har sendt julekort retur.

I dag er det blevet for nemt at sende elektroniske julekort, men det holder altså bare ikke helt i min verden. Det er ikke rigtig julekort synes jeg ikke. Altså, selvfølgelig kan der være visse godkendte undskyldninger for hvorfor man måske ikke lige har fået skrevet julekort, men det er nu altså ikke det samme, når man får en eller anden standardhilsen, der er sendt til 30 andre.. Hvor er personligheden i det??

Jeg er en god datter, derfor sidder jeg også og skriver julekort for mine forældre hver eneste år... Så jeg får i hvert fald skrevet min del :)

Hvad med jer, skriver I julekort eller er det kun elektronisk??

1 kommentar:

  1. Jeg skriver også julekort i hånden.. det er efter min mening det eneste rigtige. og for mit vedkommende skal der også være rigtig frimærker og julemærker på.. Der er bare en helt særlig charme over det..

    Og endnu engang, mange tak for det fine julekort, det er simpelthen sååå sødt. :D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...