torsdag den 12. december 2013

12 december

Dagens emne er: Julepynt...

Når man snakket jul, kommer man jo ikke udenom julepynt i alverdens afskygninger...

Jeg har rigtig meget forskelligt julepynt... både købt og hjemmelavet...

Vil lige vise en meget minimalt udpluk af mit (vores) julepynt...

Denne klokkestreng har jeg selv syet for et par år siden...

Mit hjemmesyede ophæng til julekort... Den tog pænt lang tid om at sy, skulle jeg hilse og sige... men færdig blev den da :)


Denne mølle har jeg arvet efter min farmor og farfar.... den stammer helt tilbage fra 2. Verdenskrig, hvor man lavede disse møller af garntrisser... I toppen af dem, satte man (ligesom jeg altid har gjort) en grangren, som man jo så kan skifte efter behag december igennem når den anden visner :)

3  små lysestager, som vi altid har stående på spisebordet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...